Uggerby, klubløb (08/02/2014)
Map/area: Uggerby
Ann Dissing : Enestående chance for at få vasket sine o sko i dag!!! Post 15 var nærmest beliggende i et decideret "vådområde"... Efter jeg først havde været i vand til knæene, kunne resten jo være lige meget - så var det problem løst!
Men fin rute, Susanne, vi glæder os til en masse baner fra dig!:-) (spørgsmålet om du så igen har professionelle postindsamlere, som i dag, eller du selv må ud...haha)
Susanne: Hmm.. Du tror måske posterne er fløjet ud på sine pladser helt af sig selv? Men tak for rosen, - og skovasken koster ikke ekstra :-) Kan også se at jeg har været heldig med et par poster som kunne give dig hovedbrud. Eller var det bare trætheden som gjorde sig gældende ved post 19 :-)
Ann : Post 19..,nej, det var nok der, hvor jeg konstaterede at højdekurverne ikke er på plads..

Uggerby, klubløb (08/02/2014)