Tversted klubløb (27/09/2014)
Map/area: Tversted
I starten ret ukompliceret løb, men ved post 8 fandt jeg en post, der desværre havde et forkert nummer. Tænkte at Jens havde godtet sig ved at anbringe 2 poster så tæt, så man blev forledt! ... indtil jeg opdagede, at det VAR den rigtige post. Jeg havde bare kigget forkert på nummeret! (det nummer har jeg vist lavet før)
Post 12, som de fleste vist har hygget sig lidt med, gav også mig lidt problemer. Nu kan jeg se hvorfor. Jeg var ikke kommet ud der, hvor jeg troede. Startet med en fejltolkning af en udløber, som jo så har været en slugt, ude ved stien, hvor jeg gik ind..
Men trøsten er jo, at det ikke kun har været mig, der har kvajet lidt rundt. Og jeg kom ind laangt hurtigere end Susanne (vist næsten et minut!), og det er jo en god ting :-)

Tversted klubløb (27/09/2014)