Klosterskoven Klubløb (08/03/2015)
Dejligt vejr, godt terræn og en god bane, med flere rigtig gode stræk, der var dog også en del transport stræk og en begynder post. Generelt en rigtig god oplevelse. Per refleks løb jeg op langs diget til post 2, jeg havde løbet der før, men nu syntes jeg at stigningen var noget stejlere og længere, så det havde helt klart været hurtigere udenom. Da jeg nærmede mig post 5 blev stilheden flænget af skrig og skrål, jeg troede det var en pigeskole på udflugt, men så dukkede Ann, Kirsten og Thorkild op. Da vi kom til post 8 var Ann dog så venlig, at gøre mig opmærksom på at jeg stod på posten. Efter post 10 kunne Thorkild og jeg igen høre hvad vi selv tænkte. Ved indløbet til post 20 var jeg lige oppe og tjekke den lille slugt N-for post slugten. Den lille slugt er ikke tegnet særlig tydelig på kortet. Derefter over i den rigtige slugt, hvor vi var tre der stod og kiggede efter posten, heldig vis kom der en ung mand, som kravlede til tops og fik øje på posten. Hvad man ikke har på post definitionen, må man have i benene. Undervejs oplevede jeg forøvrigt også verdens fladeste slugt ( post 14) Godt der stod en post.
Hide comments (2)
Ann : ..du lignede 'en, der både havde brug for underholdning og hjælp??!
Iøvrigt en omvej du tog, mellem 3 og. 4..
Finn: Hjælpen var OK, men underholdning !!!
Til post 4, satsede jeg på stien syd om hegnet, desværre var den for længst forsvundet, og erstattet af grene og underskov. Det kostede 20 - 30 sek.
Post new comment

Klosterskoven Klubløb (08/03/2015)