Nr. Sundby Vintercup - Banelægning (04/02/2016)
Category: Konkurrence
Rigtig godt arrangeret, ophold og start indendørs i dykkerklubbens klubhus.
Det jeg gerne vil fremhæve er banelægningen. Efter et par halvkedelige stræk 3-4 og 4-5 hvor der bare skulle løbes igennem, kommer vi til parken, hvor der er placeret 7 stk. valgfri poster, der ligger tæt og med mange vejvalgsmuligheder. Det kræver total temposkift og høj koncentration. Det kostede mange bom og "missed" poster. Selv kom jeg godt igennem, som måske skyldtes, at jeg ikke løber så hurtigt og havde haft tid til at forberede mig lidt, inden jeg kom til parken. Dog slappede jeg lidt af efter sidste post i parken og bommede udløbet.
Det var rigtig godt lavet, og Søren var så fair at indrømme, det var Dorte der havde fundet på det.
Generelt er det godt, at få temposkift ind i banerne,det giver altid problemer for løberne.

Nr. Sundby Vintercup - Banelægning (04/02/2016)