Tornby Klitplantage, nordlige del - klubløb (29/06/2017)
Map/area: Tornby Klitplantage
Klitposterne var en blanding af "lemming-løb" med 3-4 løbere i halen på hinanden og bevidst vælgen alternativ kurs. Men post 5 til 9 gik alligevel ok. --- Til gengæld var der store problemer med post 3. -- Fik i første omgang øje på post 4 og valgte så en "sikker" kompaskurs mod post 3. -- Men det hjalp som en skrædder et vist sted (jfr. emit) -- til sidst dukkede post 3 dog alligevel op (måske lidt fejlplaceret ?). --- Ulykkerne var dog ikke ovre, idet jeg på det sidste stykke frem mod post 10 fejlbedømte min position og valgte at gå direkte de sidste ca 50 m ud til skovvejen. Det blev imidlertid til godt 200 m gennem urskovlignende krat. --- Bedre blev det ikke ved selve posten, som umiddelbart syntes forholdsvis let (fod ved punkthøj). Ialt brugte jeg knap 28 min på den post (havde faktisk opgivet den, da jeg på vej væk så en anden løber på positionen med posten. --- Men - mod alle forudsigelser, så var det stort set tørvejr hele aftenen.

Tornby Klitplantage, nordlige del - klubløb (29/06/2017) Tornby Klitplantage, nordlige del - klubløb (29/06/2017)