Bunken, klubløb, bane 1 (08/10/2017)
Map/area: Bunken Klitplantage
Søndagens strabadser i omegnen af Råbjerg Mile blev ikke nogen succes. -- Måtte ud til skovvejen for at finde kurs ind til post 2 ---- herefter skæv kurs fra post 3 til 4. --- Valgte en nordlig kurs fra 6 mod 7 med det resultat, at jeg først måtte kæmpe langs kanten af Råbjerg Mile og derefter gennem det urskovsagtige grønne område. -- Valgte herefter at kravle op på milen for at tage bestik af positionen og kunne da se en del løbere på vej væk fra det som viste sig at være post 8. -- Det havde helt sikkert været bedre at vælge en kurs mod NØ fra post 6 og herefter finde post 7 fra østsiden . -- Valgte efter post 8 at springe over post 7 efter den hårde kamp i det grønne mareridt. -- Kunne ikke umiddelbart finde post 10, selv om jeg egentlig var sikker på kursen fra post 9. --- Resultatet blev, at post 6 dukkede op igen. --- Herefter gik det ok, dog med lidt roderi omkring post 14. -- Vælger at tro, at dagens fejltagelser "gavner" på sigt, selv om fejlene i nuet føles trælse.

Bunken, klubløb, bane 1 (08/10/2017) Bunken, klubløb, bane 1 (08/10/2017)