Katsig Bakker, klubløb, bane 1 (17/02/2018)
Kategori: Træning
Harita/bölge: Katsig Bakker
Mesafe: 5.98 km
Zaman: 79:25
Fint vinterløb på frossen skovbund, bortset fra sumpede områder, hvor man kunne synke dybt. --- Grundet de kraftige bakker blev det mere til O-gang end O-løb. -- Nogle af strækkene gav god mulighed for alternative vejvalg afhængig af den enkeltes "bakkeløbsevner". --- Post 14 medvirkede til lidt hovedbrud og snurren rundt om sig selv, da det ikke var oplagt, at posten åbenbart stod helt oppe på toppen. -- Men dejlig eftermiddag i skoven.
Yorumlari gösterme (2)
OFT: Jeg brugte 1:25:17 ud fra det må det vurderes, om du er meget skrap eller jeg er gået i skildpadde mute. Jeg foretrækker det første. Jeg lavede ikke de store fejl, men bakkerne drænede mig for energi.
Finn: Desværre Ole, jeg brugte 1:00:12
Yeni yorum gönder
Kayit

Katsig Bakker, klubløb, bane 1 (17/02/2018) Katsig Bakker, klubløb, bane 1 (17/02/2018)