Raabjerg klubløb (26/10/2014)
Map/area: Raabjerg
Fint efterårsvejr i Raabjerg. --- Temmelig vådt mange steder efter de seneste ugers megen regn. --- Banelægger kunne derfor godt have anført, at der med fordel kunne medbringes havkajak hen over engen fra post 12 til post 13. --- Jeg var for 17'ende gang upræcis ved løb mod post 1. -- ØV -- Post 4 gav anledning til megen søgning for flere deltagere. -- Min GPS er åbentbar ikke helt enig med placeringen af (måske post 6 og) post 8 ??? --- Ved post 19 løb jeg for tidligt nordpå ind i skoven og spildte lidt tid. -- Det tabte skulle selvfølgelig straks indhentes ved post 20 med det resultat, at jeg missede stien til højre og kort efter befandt mig ved det åbne stykke oppe nær post 16. --- Nå, tilbage igen og hen til post 20 med endnu mere tidstab.------- Men alt i alt et lærerigt løb for mit vedkommende.
Hide comments (1)
Kirsten Holdensen : Vores splittider ligger meget tæt og vejvalget er da også rimelig ens på mange poster. Jeg er dog glad det var dig, der valgte den våde tur fra post 12 til 13,- er sikker på det ville have kostede mig meget tid - i stedet har vi nu næsten samme.
Post new comment

Raabjerg klubløb (26/10/2014) Raabjerg klubløb (26/10/2014)