NJM Klub dag (02/11/2014)
Category: Konkurrence
Map/area: Vester Aslund Plantage
Løbet gik helt efter planen (= undgå de værste dumheder) frem til post 5. --- Mod post 6 ville jeg være "på den sikre side" -- løbe lidt mod syd til nærmeste sti og så godt 100 m hen til posten. -- Som GPS'en viser, havde jeg lidt for meget sydlig fart med det resultat, at jeg fik finkæmmet det forkerte område = 11 min spildtid. --- Forkert vejvalg kort efter post 9 betød lidt skræntbestigning op til skovstien til post 10.--- Fra post 13 ville det have været meget hurtigere at løbe langs stien "ovenom" fra startområdet istedet for at kravle igennem en masse væltede træer i det grønskraverede område. ---- Summa summarum : dårlig sluttid. -- Men som sædvanlig en masse hyggelig "eftersnak" om begåede dumheder.

NJM Klub dag (02/11/2014) NJM Klub dag (02/11/2014)