Børglum Klosterskov, klubløb (08/03/2015)
Map/area: Børglum Klosterskov
Klubløb i Børglum Klosterskov med mulighed for at studere banen i forvejen hjemmefra. En lidt svær bane med mulighed for at dumme sig / komme til kort ! --- OK løb fra start til post 4. --- Kort inden post 5 slog jeg hjernen fra og løb i forkert retning. Fik dog øje på andre løbere inden det gik helt galt. --- Fra post 5 til 6 og 7 gik OK. --- Ledte lidt efter post 8, der var i et lille hul. ---- Post 9 til 12 gik også OK. ---- Efter post 12 igen ukoncentreret kortlæsning. ---- Fandt post 17, som jeg kiggede vantro på, idet jeg var sikker på, at det var post 13. ----- Spildte herefter ca 5 min på ustruktureret vaden rundt. --- Herefter OK frem mod post 18. -- Unøjagtig kompaskurs og dårlig kortlæsning uden focus på den store slugt, hvor posten var placeret. --- Igen upræcis kurs mod post 19 . ØV . --- Konklusion : med bedre koncentration kunne jeg sikkert have overhalet "damegruppen" . Men, hvis og hvis !!!!

Børglum Klosterskov, klubløb (08/03/2015) Børglum Klosterskov, klubløb (08/03/2015)