Barrit Sønderskov, divisionsmatch (03/05/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Barrit Sønderskov
Divisionsmatch i Barrit Sønderskov ved Horsens på en fin solskinsdag. Det blev til 3-4 fejl undervejs, hvilket rakte til en beskeden gruppeplacering som nr. 43 ud af 58. -- Så ikke mange points til klubben. --- Løbet : -- Mod post 2 havde jeg satset på at gå tværs over det våde område. Men det var for vådt, så jeg måtte ændre til nordom. --- Herefter OK frem mod post 8, selv om det gik noget langsomt mange steder. --- Mod post 9 var jeg ikke præcis nok i kurs og afstand. --- Efter post 10 troede jeg, at jeg var længere nordpå ad den store vej med det resultat, at jeg efterfølgende nærmest faldt over post 12 ( istedet for at finde post 11). Men så var 12-eren da lokaliseret. --- Med en mindre omvej genfandt jeg post 12. --- Ikke fejl i resten af løbet, men bedre tempo kunne ønskes !!

Barrit Sønderskov, divisionsmatch (03/05/2015) Barrit Sønderskov, divisionsmatch (03/05/2015)