Klubløb, Børglum Klosterskov (23/08/2015)
Map/area: Børglum Klosterskov
Ann's træningsløb i Klosterskoven blev lige så udfordrende som forudset. --- Helt ok frem til post 7. -- Valgte at prøve kræfter med det mørkegrønne kort før post 8 med det resultat, at jeg spildte oceaner af tid og aldrig fandt post 8 - og som det ses var på vildspor. ---- Mod post 10 var jeg igen ikke helt klar på min position og gik mod syd istedet for at fortsætte mod øst til det indhegnede område. -- Måtte næsten udenfor kortet før jeg kom på ret kurs igen. --- Fra 18 mod 19 lykkedes det mig at komme på forkert side af et vildthegn. For at spare tid ( ja, tiden var fløjet i forvejen) kravlede jeg over hegnet (2 gange ! ). --- Rigtig fin bane, men træls at man skulle dumme sig i den grad ! --- Heldigvis er var det jo (næsten) kun for sjov !!!
Ole F. Th: Du har menge gode stræk-løsninger, men dine "udfald" ødelægger godt nok slut resultatet! Jeg vil gerne tilbyde dig min beskedne ekspertise når vi igen kommer i skoven uden garanti for at jeg kan hjælpe.
Gert: Hej Ole - jeg ser frem til at få min "løbske" o-hjerne bragt på fornuftig kurs.
Ann : ...nu skal han jo heller ikke blive FOR god, Ole...
Kirsten : Gert, det må da trøste dig lidt, at se min bane!
Susanne: Var der et depot eller et bageriudsalg dernede sydpå ... bag "Condes" ... siden det område drager sådan :)

Klubløb, Børglum Klosterskov (23/08/2015) Klubløb, Børglum Klosterskov (23/08/2015)