Aalborg Politi - åbne klubmesterskaber (22/10/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Rold Mosskov
Aalborg Politi's åbne klubmesterskaber - en lang tur rundt om Store Økssø. -- Vel ca. mellem sværhedsgrad, men tilstrækkeligt til at klumre lidt i det et par steder. -- Valget stod mellem "lige på" gennem ukendt "skovtilstand" og (måske) lidt hurtigere "udenom". -- Havde "ulempen" at have Ole halsende 4 min efter fra start. -- Blev indhentet ved fejlen omkring post 7. -- Herefter halsede jeg bagefter frem til post 15. --- Forsøgte at sætte ham af med et andet vejvalg, men det endte modsat !!! --- Peter er jo nu kommet med på DOMA, så nu vil jeg studere, om Peter har andre vejvalg, som måske kunne indebære, at Ole kunne være slået.
Susanne Nielsen : Helt forkert Gert! Du skal tage op til Ole og dunke ham i hovedet, indtil han får snalret sig sammen til at lægge sine kort op! Og jeg ved at du smugkigger, Ole, så bare kom i gang, før Gert indfinder sig :-) Ellers må vi tage andre sanktioner i brug, så som at kortslutte dit kompas og punktere dine sko ...
Hvad angår DIT løb, Gert, så ja - det er nok på 7'eren du sætter det meste over styr. Jeg kender udmærket problemet med at løbe bag en anden, og på et tidspunkt bliver man NØDT til at tage et andet vejvalg end pågældende, i et desperat forsøge på at komme foran! Som regel går det galt, men på den anden side ... man kommer aldrig foran ved at løbe i andres fodspor :-)
Gert: Jeg tror vi skal prøve det med skoene, for han spurter jo afsted som en gazelle :-)

Aalborg Politi - åbne klubmesterskaber (22/10/2015) Aalborg Politi - åbne klubmesterskaber (22/10/2015)