Klubløb, Vester Aslund, bane 1 (22/11/2015)
Map/area: Vester Aslund Plantage
Fint klubløb designet af Kirsten Holdensen i dejligt efterårsvejr. --- Meget belejligt var weekendens snestorm henlagt til Østdanmark. --- Når man ikke løber et fejlfrit løb, er det på sin plads at brokke sig til banelægger. --- Denne gang var det ikke nævnt i "instruktionen", at der med fordel kunne medbringes klatreudstyr til bjergbestigning samt rappellingremedier til hurtig nedtur !!! --- Og hvorfor jeg lige skulle "tåge rundt" i området øst for den nemme post 8 må guderne (forhåbentlig) vide. ?
Ann : Tog du ikke stien op til og ned fra post 3??
Gert: Nej, jeg bemærkede ikke nogen sti ? Kravlede nærmest lodret op - og ligeså stejlt ned igen :-)
BS : Stien var en unødvendig omvej.
Kirsten : Undskyld Gert, næste gang (hvis jeg får lov igen) jeg laver løb, skal jeg nok huske at lave en mere udførlig instruktion :) Men synd du ikke så den fine sti op på højen, for du kravler faktisk op lige, hvor stien starter.
Hvad sker der på vej fra post 2, blev du fanget i lerjorden, som Ann også skriver om?
Ellers ser det fint ud :) og viser igen at med din løbekraft vinder du mange stæk på udomsvejvalg!
Gert: Hej Kirsten. På vej fra post 2 var jeg lige ved at lave mindst en 714 graders fejl, indtil jeg fik styr på søen med lerjord omkring. Ville i første omgang løbe nordover, men syntes det virkede meget blødt og ændrede så til sydom. - Med hensyn til tempo så er det nu ikke for godt - jeg er jo langsommere end BS hele vejen rundt , selv på de lette stræk ! Det må vi da ha lavet om på :-)
Ann : BS er begyndt at løbetræne!!! Såee....
(Ret irriterende faktisk...)

Klubløb, Vester Aslund, bane 1 (22/11/2015) Klubløb, Vester Aslund, bane 1 (22/11/2015)