Lilleheden Klitplantage, klubløb - bane 1 (30/06/2016)
Map/area: Lilleheden Klitplantage
Med mulighed for at tage bestik af banen hjemmefra kombineret med oplevelser med bom fra tidligere løb i Lilleheden, så kunne det vel ikke være så svært ??? --- Det gik egentlig også OK frem til post 11. Måtte en del frem og tilbage før det stod klart, at post 12 var længere fremme og helt udenfor skoven (hvilket kortet jo også viser ! ) --- Tabte brillerne i noget buskads ved post 13 (ØV). -- Herefter "forsigtigPer" løb fra 13 til 18. --- Dum idé at søge ud mod åen frem til 19. -- Det var rigtig tæt. Meget nemmere at finde post 19 ud fra stien vest for posten. -- Tiderne til 21 og 22 gav ikke mange medaljer. --- Da vejvalgene ikke var de korteste af slagsen, blev løbet med de selvforskyldte fejl vel ca. 20 min. langsommere end forventet hjemmefra. Til gengæld fik jeg presset 11,4 km motion ud af banen på 6,7 km !
BS : Jeg var - er er stadigvæk - i tvivl om det hurtigste vejvalg mellem 42 og 47, "Strandvejen" som Jan, "Skovvejen" som Gerd, eller lige på langs grøften.
Godt, at du fandt brillerne igen. Og tusind tak for hjælp med postindsamling!

Lilleheden Klitplantage, klubløb - bane 1 (30/06/2016) Lilleheden Klitplantage, klubløb - bane 1 (30/06/2016)