Ålbæk Klitplantage, klubløb, svær bane 2 (26/11/2016)
Map/area: Ålbæk Klitplantage
Rigitg fint løb i Ålbæk Klitplantage - og fint efterårsvejr med kraftig blæst i de åbne områder. --- Jeg havde ellers aftalt med mig selv, at det efterhånden måtte være rigeligt at dumme sig ved én post. Men i dag torskede jeg godt og grundigt rundt ved både post 3 (knap 12 min) og herefter i forsøget på at gå lige på til post 11 (godt 17 min). --- Hjemmefra havde jeg til post 3 bestemt mig for at tage bestik af posten ud fra den store lavning lige nord for. Men jeg havde slet ikke styr på, hvor langt jeg løb ad stien og endte derfor i "ingenmands land" vest for posten. Ved post 11 løb jeg uden resultat frem og tilbage på "nabostien" lige syd for, så jeg til sidst blev nødt til at løbe ud til den store skovvej for at få styr på min position. For at føje spot til skade løb jeg endnu en gang ind på den forkerte sti, inden hjernen endelig fik overtaget over bentøjet.
Kirsten Holdensen : Men du har flot styr på kontrolnummer 48, så flere af vi andre havde store problemer med. :)
Gert Odgaard : Ja, nr 48 var jeg lidt heldig med begge gange. - Kan dog undre mig over, at det slet ikke faldt mig ind, at jeg løb lige på nabostien første gang jeg "opsøgte" post 11. - Men det er nok det med, at benene og hjernen ikke er godt nok synkroniserede ?

Ålbæk Klitplantage, klubløb, svær bane 2 (26/11/2016) Ålbæk Klitplantage, klubløb, svær bane 2 (26/11/2016)