Klubløb Tornby (13/06/2014)
Map/area: Tornby
Average HR: 130
Maximum HR: 164
Ville have været tidlig af sted for ikke at blive påvirket af andre løbere. Da kortene kom var der kommet kommet mange, så det lykkedes ikke. BS havde problemer med sit ur, så på vej til post 2 aftaler vi, at han skygger mig. Troede jeg ville få meget brug for hjælp i klitterne, men posterne der gik forbavsende let. Fra post 8 til post 12 "løber" jeg, men bliver hele tiden overhalet af en gående Ole - meget sigende!
Selvom tiden ikke er speciel god, så var det store hele et af mine bedre løb, selvfølgelig også fordi jeg et par gange bliver forhindret i fejl ( post 14 -15 ). Men vejvalget er mit hele turen.
Susanne: Vejvalgene ser ellers fornuftige ud. Måske lige bortset fra 2-3, hvor jeg slet ikke kan forstå du vælger den vej fra 2'eren. Nu er du endda heldig (!) at ramme 3'eren i første forsøg (i modsætning til mig), så havde du valgt at løbe stik nord først, havde du klaret det stræk på 5 min. :-) (se Mogens' vejvalg).
Det ser umiddelbart også ud til at jeg har valgt en besværlig udgang fra 2'eren, men der er en sti (som ikke er på kortet ... lokalkendskab :-))

BS : Vejvalget fra 2 til 3 var mit forslag. Begrundelse: få et entydigt SSU syd for posten. Heldigvis lykkedes det.

Klubløb Tornby (13/06/2014)