Klubløb Tversted (27/09/2014)
Organiser: Ok Vendelboerne - Jens Buhl Christensen
Average HR: 149
Maximum HR: 174
Lod mig forvirrer ved en ellers nem post 1 :( og et meget alternativ vejvalg til post 12. Ellers rimelig tilfreds med resten af løbet.
Susanne: HOLD da lige op!! Det var godt du nåede at dreje, - ellers var du endt i Skiveren (eller i havet) :-) Sig mig, VAR det ikke planen at tage stien ved søen/shelterpladsen? (den havde jeg syntes var alternativ nok). Ellers ser det da fint nok ud. Du var svær nok at slippe af med igen ...
Jens Buhl Christensen : Sjovt og lærerigt at se Jeres vejvalg. Det ser da ganske pænt ud, og Jeres udflugter bliver færre og færre - og Kirsten, hvis du ikke var blevet forstyrret ved post 1 og havde undladt udflugten mod Skiveren ville det jo have været tæt på "dødt" løb i den uofficielle konkurrence.
Kirsten : Tak for kampen Susanne :) Jens, en skal jo stå for underholdningen, i øjeblikket er det mig, meeen Susanne blev pustet i nakken i dag. Jeg skal bare blive bedre til ikke at lade mig påvirke af andres løb, og ja turen mod Skiveren, den er der vist ingen god undskyldning for - så bare ikke stien ved shelterspladsen :(

Klubløb Tversted (27/09/2014)