Tversted Klubløb (ekstra lang) (22/03/2015)
Map/area: Tversted
Organiser: OK Verndelboerne
Country: Danmark
Average HR: 159
Maximum HR: 180
Spændende bane Thorkil havde lavet og at den var en ekstra lang var kun bonus - ekstra mange poster/udfordringer og muligheder for bom. Der var lagt op til kamp, ikke noget med at hjælpe hinanden , alligevel insisterede Ann, trods 5 minutters start forskel, på at stå og ventet ved post 1. Yes tænkte jeg, men ak selvfølgelig er det snart min tur til at rode rundt og allerede ved post tre sætter jeg forspinget over styr. Ved post 7 indhenter Bent mig, øv - så er jeg igen nummer sjok. Kommer for langt mod øst og tager fejligagtig post 9 i troen på, det er post 8, og i slagsmål med Bent og Sven om at komme først, tjekker jeg ikke post nummer. Tager flot kompaskurs fra 8 til 9, og kan ikke forstå, hvor de andre bliver af og hvorfor der er en krydsenden sti. Laver en 360 og finder post 9 (igen)....ingen anelse om, at jeg har været der før, og post 8 er sprunget over. Føj det gjorde ondt at erkende den fejl i målfeldtet. Post 11 og 12 springer vi over, bare noget rod. Tilgengæld så går det godt det meste af resten af løbet, har flere stræktider der ligger tæt på toppen af feltet. Men slaget om Tversted var tabt....for denne gang.
BS : Du havde tydeligvis fået kalibreret kompasset på den sidste del af turen. Og tak for, at du også bommer ved post 12. Jeg samler på folk, der har rodet ved 12'eren, så er jeg ligesom lidt mindre ensom.
Ann : Du var da inden for postcirklen til post 8 - på vej til post 19!
Ann : Flot udført stræk til post 13. Tidsmæssigt er det ikke det hurtigste, hurtigere at løbe på stien uden om, men det er faktisk meget lidt, du taber. Du har læst terrænet sikkert

Tversted Klubløb (ekstra lang) (22/03/2015) Tversted Klubløb (ekstra lang) (22/03/2015)