Divisionsmatch Barrit Sønderskov (03/05/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Barrit Sønderskov
Average HR: 149
Maximum HR: 175
kirsten : Frem til post 6 var jeg i godt humør, men at løbe parallelt med en stor vej er dumt,koster tid ligesom at ikke bruge sin skridttælling, nu når man havde talt og vidste at det var for tidligt at gå ind...men der løb så mange derinde, og der var også mange poster, det var bare ikke min nr 7. Om det var det der gjorde at jeg lige skulle teste om kompasset altid har ret, ved at løbe 180 gr forkert mod post 8. Da jeg opdagede det( og var færdig med min arrigskabs dans) havde jeg mest lyst til at gå tilbage til mål...der var jo heller ikke ret langt! Nå post 8 til 10 ingen problemer - post 11 og 15 kostede også begge unødvendigt tid, brombær rifter og hoppen over div grøfter. Konklusion: ikke mit terræn, elendig tid, mange kilometer i benene men mange til at klappe, når man er den sidste, der kommer i mål. Og der var smukt i skoven og det er altid en fest at være med Ok ´erne til stævne :)

Divisionsmatch Barrit Sønderskov (03/05/2015)