Klubløb påsken 2015 (06/04/2015)
Map/area: Tversted
Organiser: OK-Vendelboerne
Brugte 12 min på ikke at finde post 1 som åbenbart lå på sydsiden af stien og alle som var der samtidig med mig ledte på nordsiden af stien - nogen andre var åbenbart så heldige at de så den fra stien og dermed fandt den.Det var en træls start at få. Post 4 drillede også lidt men fandt den dog.Totaltid 1:36:09
Ann : Vejvalg til post 8?
Susanne: Vejvalget til 8 ser fint nok ud. Det er noget sumpværk hvis du forsøger at gå lige på. Det er da meget værre med 7'eren!
Mogens: Vejvalget til post 8 kunne ikke være meget anderledes, kun hvis man ville være rigtig våd, så derfor løb jeg udenom, det lignede jo nærmest en sø. Ja, post 7 stod også forkert; men da jeg tog en pejling fra skovhjørnet så faldt jeg over den, og samtidig kom Ellen lige derfra - så heldig kan man jo også være :o)
Ann : Er det meget sumpet lige syd for posten? Det kan man ikke se på kortet
Mogens: Nej, det ved jeg ikke. Tror det ville kræve en del kravlen at komme den direkte vej til posten, den vej som jeg og andre har valgt bliver man ledt via slugten lige op til posten.

Klubløb påsken 2015 (06/04/2015) Klubløb påsken 2015 (06/04/2015)