Klubløb Uggerby Bane 2 (04/03/2017)
Map/area: Uggerby Plantage vest
Organiser: OK-Vendelboerne
Ved post 1 fik Nanna heldigvis rettet på mig da jeg var på vej sydpå i stedet for Nord. Fra post 2 til 3 valgte vi den nordlige sti det var ikke optimalt. Post 6 var ren katastrofe, så ikke posten i første omgang og måtte ud til den store vej for at finde en anden vej ind. Til post 10 ville jeg lige hen og tjekke om post 7 nu også stod rigtig, Nanna fik mig igen på rette vej. Vejen til post 13 var heller ikke for smart. Post 14 løb vi også lige forbi. Alt i alt noget rodet løb blev det til.
Susanne : Så fik jeg dig! :-)
Skulle lige til at skrive noget om, at din guide vist ikke skulle have lommepenge i denne uge. Det var før jeg læste dine kommentarer, og det ser ud til at hun vist i stedet skal have en bonus ... Var det ikke for Nanna, havde du fået MEGA klaps :-)
Mogens: Susanne, Nyd du nu sejrens sødme, forventer den bliver kortvarig :o). Ja, Nanna hun var noget mere skarp end den gamle mand på dagens løb, heldigvis. ;-D.

Klubløb Uggerby Bane 2 (04/03/2017) Klubløb Uggerby Bane 2 (04/03/2017)