Klubmesterskaberne 2015 (08/11/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Blokhus
Organiser: AKIF og Aalborg PI
Det er med at huske det hele! Jeg fik først slået min GPS efter star. Til de første to poster havde jeg følgeskab af Susanne. Hun er hurtig, og var fremme ved post 1 da jeg nåede frem, og selv om jeg var fremme i området ved post 2 før hende, såfik hun den før mig, og det skyldes udelukkende, at jeg lod mig lokke af MorEllen, og det er utroligt, at hun stadig formår det efter næsten 52 år, men nogen vil måske hævde, at øvelse gør mester! På vej mod post 3 måtte jeg kapitulere over for mine organers preserende krav og sætte mig inde i skoven. Det lettede skal jeg hilse at sige. Ud over små fjumrefejl, havde jeg ikke de store problemer med banen, som vel nok må henhøre til den "lettere" changre. Løbet sammenholdt med det gode sociale selkab og det gode vejr var med til at gøre dagen til en god oplevelse, og helt fuldendt blev dagen, da jeg nåede at overvære Vendsysssels 1-0 sejr over Skive.

Klubmesterskaberne 2015 (08/11/2015) Klubmesterskaberne 2015 (08/11/2015)