Klubløb - Katsig (17.02.2018)
Kategorie: Træning
Mapa/oblast: Katsig Bakker
Skutečná délka: 5.63 km
Čas: 55:25
Prům. tepy: 150
Max. tepy: 189
Selv om den lange rute "kun" var 4,4 km blev det alligevel til et par trætte ben. Nok på grund af de mange højdemeter. Igen nogle poster i begyndelse med for meget fart på, og det var først efter post 6 jeg fik sat farten ned og fandt koncentrationen. Jeg synes der var nogle gode stræk uden stier, hvor højdekurverne skulle læses nøje. Post 14 snurrede jeg en del rundt om, vi nu stadigvæk hævde at den lå for langt oppe på bakken ;-) Våde fødder, fint løb :-)
Skrýt komentáře (4)
Finn: Ja, sætternissen havde været på spild ved 14, og kurvebilledet er heller ikke helt skarpt omkring toppen.
Der var også noget mystik ved 3 og 10. 3 stod lidt NØ og 10 i den store slugt N for, men det giver lidt ekstra udfordringer.
Rasmus: aha... så var det derfor jeg ikke kunne få mit gps-spor til at passe med de to poster :-) - tak for det
Ole Th: Du er ellers kommet godt efter det - det er dejligt at se. Post 14 er beskrevet som "oppe", og det er en vurderingssag hvor langt den skal være oppe, men efter min vurdering er den placeret som den skal. Det er først efter kommentaren fra Finn jeg blev opmærksom på slugten nord for den lille lavning, hvor den er markeret på kortet, og det var i slugten den stod.
Finn: Skovtrolden har ændret kurvebilledet både ved post 10 og 14, og det er nu misvisende.
Prøv at at sammenligne med kortet fra forrige Klubløb, hvor kurvebilledet er korrekt. Der er dog også en lille tegnefejl på det gamle, ved 14, hvor et par kurver krydser. Ved 10, så jeg ikke om der var en u-lavning syd for slugten.
Skovtrolden skal se at få rettet kortet tibage, inden vi fanger ham.
Napiš komentář
Ulož

Klubløb - Katsig (17.02.2018) Klubløb - Katsig (17.02.2018)