Op-/nedrykningsmatch (23-09-2018)
Temps: 87:08
HR moyen: 169
HR maximum: 195
Det var så min første rigtige o-løbskonkurrence. Det gik faktisk godt. Jeg holdte fokus på at sætte farten ned og orientere grundigt - i hvert fald på de poster som jeg tænkte var svære! Det betød så at jeg lavede et par store dumme bummere på nogle forholdsvis lette poster... Mellem post 5-6 gik det helt galt, og jeg fik ikke kompasset på da jeg kom syd for søen. Derfor kom jeg 90grader forkert ud af det åbne område, og da jeg fangede stien, troede jeg det var øst-vest-stien, men i virkeligheden var det nord-syd-stien - det var dumt, og kostede MANGE minuter... Den anden bum var mellem 9-10 hvor jeg var svært tilfreds med det lange stræk (her kommer min løbehastighed jo til sin ret) men efter det åbne stykke med bevoksning i midten, kom jeg ud på den forkerte side af vej-Y og fulgte det nord-østlige sport i stedet for det nordlige... da jeg så begyndte at løbe vest-på ind i skoven for at finde post 10, blev jeg noget forvirret over at støde på en sti (den jeg faktisk skulle have været på). Også her tog det mig ret lang tid at finde ud af hvad der var gået galt... uden de her par store bum, kunne jeg måske have været med på gennemsnitstiderne i klassen H35 - MED hvordan dælen kan denne bane gennemføres i 45 minutter som vinderen gjorde...! ;-)
Montrer les commentaires (0)

Op-/nedrykningsmatch (23-09-2018) Op-/nedrykningsmatch (23-09-2018)