Divisionsmatch (3. div) Bjerre Skov (04/05/2014)
Category: Konkurrence
Map/area: Bjerre Skov v/Horsens
Egentlig burde jeg i det store og hele være tilfreds med dagens løb, meeen... helt tilfreds er man jo aldrig. Specielt tre poster nager mig. Allerede inden jeg kom i mål, vidste jeg de havde kostet mig unødig tid. Det gik sikkert og roligt og uden de store problemer frem til post 12, som jeg IKKE SER (selv om jeg er 99% sikker på at jeg er rette sted). Bruger (unødigt!) 4 minutter på at komme tilbage til udgangspunktet! Bruger 2 minutter (unødigt!) ved post 13 fordi jeg vælger den forkerte vej uden om en bunke grene. Bruger (UNØDIGT!!) 3 minutter på at løbe hen og læse en informationstavle om mosen mellem post 15 og 16 !! ... Så Mogens, - næste gang skal du ikke føle dig for sikker :-)
Kirsten Holdensen : Tilgengæld var der ikke unødig tid mellem post 14 og 15 - 22 sek (øv der slog du lige min rekord på 37 ;)) Generelt ser det ud til at have været et flot løb Susanne !
Mogens: Rigtig flot løb Susanne; men nu havde jeg altså også et par unødvendige krøller på min rute - bla. også post nr. 12. Og efter mit styrt lige før post 14 måtte jeg humpe mig igennem de sidste poster :o)
Ann : ...og det vil vi jo gerne se, Mogens....? Lægger du ikke også din bane ud?
Susanne: Ann: Jeg er bange for at Mogens ikke ser det du har skrevet, - med mindre han helt af sig selv går her ind og kigger igen... Vi er nok nødt til at punke ham lidt på facebook :-)

Divisionsmatch (3. div) Bjerre Skov (04/05/2014) Divisionsmatch (3. div) Bjerre Skov (04/05/2014)