Klubløb i Tornby (12/06/2014)
Category: Konkurrence
Map/area: Tornby Klitplantage
Klitposter-i-bunden-af-lavning-med-havtorn burde placeres på en mindst 2 meter høj pind! Så havde jeg da i det mindste sparet 10 min's vaden rundt i stikkende gevækster. Én ting er, ikke at kunne finde posten, en anden ting er, ikke at kunne finde FRA posten igen (post 9).. Men sådan er det, når hjernen for en stund er inkompatibel med kompasset...
Kirsten Holdensen : Sjovt at se dit vejvalg fra post 10 til 11. Synes umiddelbart det skulle tage længere tid, men du er alligevel over et halvt minut hurtigere end mig der ( og så mange andre steder :) ) Ved post 7 kan jeg se du også har været uenig med korttegneren og været på samme høj som jeg !
Susanne Nielsen : Afstandsmæssigt er der ikke ret stor forskel (så vidt jeg lige kan se) på dit og mit vejvalg fra 10-11, så det er klart at mit valg er hurtigst, da der er fin sti næsten hele vejen :-)
7'eren tror jeg har stået lidt forkert, - at dømme ud fra de ruter jeg har kunnet se ... At jeg kommer på den forkerte side af højen kan jeg nok ikke klandre korttegneren for. Da jeg fandt ud af at jeg var på afveje, vurderede jeg at det alligevel ikke kunne betale sig at vende om, så jeg fortsatte rundt om.
BS : Både korttegning og skærmplacering ved post 7 kan diskuteres.

Klubløb i Tornby (12/06/2014) Klubløb i Tornby (12/06/2014)