Klubnat - Søttrup, Jenle m.fl. Plantager (08/10/2014)
Category: Konkurrence
Map/area: Søttrup Plantage
Organiser: St. Binderup OK
Èn ting er, at det var deprimerende, - grænsende til "Nu ta'r jeg hjem..." at rode rundt ved post 1. En anden ting er efterfølgende at se, at jeg var på FULDSTÆNDIG rette kurs, indtil 25 m før posten! ... De depressive tanker nåede næsten at komme ud af hovedet igen, for de følgende poster gik fint frem til post 5, men på vej mod post 6 var der nogen som havde smidt en kæmpe dynge træer... og vi snakker ikke pænt stablede stammer! En stor sammenfiltret masse af væltede træer, rodknolde og ny bevoksning som var groet op imellem... Nu var depressionen pist væk, og afløst af dødsangst ... Det var en ringe trøst, at de fleste andre også havde kæmpet med træuhyret, for nu var jeg mentalt slået hjem. På en eller anden måde FIK jeg da fundet de resterende poster, men på en bane, - som nøgernt set var rimelig let (af en svær bane at være) - skulle jeg SLET ikke have brugt så meget tid.
Ann : let og let..... den var vel præcis som et natløb skal være, dvs nemmere end dagløb, på papiret.

Klubnat - Søttrup, Jenle m.fl. Plantager (08/10/2014) Klubnat - Søttrup, Jenle m.fl. Plantager (08/10/2014)