Nytårsløb - Tolne - Klubløb (31/12/2014)
Map/area: Tolne Skov
Årets sidste løb var traditionen tro henlagt til Tolne. Et enkelt større kiks blev det til, hvilket er småting, i forhold til hvad jeg tidligere har præsteret i Tolne! Når jeg nu sidder og kigger på kortet, ser det jo pærelet ud ... ved post 10 skulle jeg jo bare lige ... Nå, men jeg slog dem jeg skulle, og der var lækker suppe til afterrunning, så det blev alligevel en god afslutning på året :-)
Susanne: Jeg har, lige siden jeg kom i mål, undret mig over hvordan jeg kunne bruge 4 min. fra post 16-17. Ved en nærstudering af min "strimmel", går det op for mig at post 10 (lige netop dén!! Hrmff..) ikke er registreret, og derfor er hele sidste halvdel af tiderne forskudt... Slået af hele banden på teknisk knockout :)
Ann : Nænnede ikke at sige det, du var lige så glad...
Susanne: "Nænnede ikke ..." Dén var ny :)
Ann : Ved nærmere eftersyn har hverken Bent eller jeg heller klippet post 10. På forunderlig vis har Kirsten imidlertid fået den til at virke! Må være defekt
Er du så glad igen? ????
Susanne: Det har jeg været hele tiden, - for jeg vidste at jeg HAVDE klippet den. Kirsten har til gengæld også et par 99'ere ... dog ikke på post 10!

Nytårsløb - Tolne - Klubløb (31/12/2014) Nytårsløb - Tolne - Klubløb (31/12/2014)