Klubløb Klosterskoven (08/03/2015)
Map/area: Børglum Klosterskov
Det varede længe før hjernen ville lege med i dag, og da jeg samtidig havde glemt at kalibrere kompasset efter min tur søndenfjords i går (det ses tydeligt ved stræk 4-5), så var det en sej kamp at komme igennem første halvdel af banen. Til fremtidige banelæggere kan jeg lige fortælle, at vi HAR sådan nogle smarte pinde der kan bruges til postopsætning, - så man BEHØVER ikke bruge et 25 cm "højt" træ til at hænge posten "op" i! :) Men efter dén post (8), var det som om der efterhånden var kommet ilt nok til hjernen, og resten gik nogenlunde.
Kirsten Holdensen : Ja post 8 koster dig dyrt og den var også lidt ondt placeret - men også du vælger at gå lige på i stedet for løbe på vejen til post 2, koster dig nogle minutter. 4 til 5 har du været på samme udflugt som mig (hvad er det nu det rød skraverede betyder :) )
Susanne: Havde jeg nu formået at holde kursen til post 2, så var det ikke blevet så dyrt. Løbe uden om var slet ikke med i mine overvejelser, men jeg havde heller ikke studeret kortet særligt indgående på forhånd. ... Og det andet ... Aner ikke hvad du snakker om, - jeg så ingen røde streger derude :)

Klubløb Klosterskoven (08/03/2015) Klubløb Klosterskoven (08/03/2015)