Klubløb - Uggerby (18/04/2015)
Map/area: Uggerby Klitplantage (vest)
Endnu et løb jeg tog som en gåtur. Det kan man nu også godt komme til at svede af! Post 4-5: Ren tanketorsk; jeg havde jo helt bevidst styret mere eller mindre stik nord, - alligevel ville jeg have at posten skulle være vest for mig ... Det ser ud til at jeg har fulgt stierne! Jeg fornemmede bestemt ingen stier under mine fødder. I det område var der i mine øjne absolut intet der stemte, - hverken stier eller signaturer, og alle de der små brune pletter var jo totalt umulige at skelne fra hinanden!
Næste tanketorsk kommer efter post 10. Jeg syntes bestemt at der stod 11 ved posten lige på den anden side af vejen. Først da jeg kommer så tæt på at jeg kan genkende posten, går det op for mig at der da vist mangler et 1-tal på kortet ...

Klubløb - Uggerby (18/04/2015) Klubløb - Uggerby (18/04/2015)