Klubløb - Højengran (28/05/2015)
Map/area: Højengran
Eneste alvorlige problem var post 5. På et tidspunkt vidste jeg jo godt, at jeg var kommet for langt (havde dog ikke regnet med at det var 150m!) men det var mig komplet umuligt at læse mig ind igen. Havde Ole ikke reddet mig, var jeg sikkert gået rundt derude endnu. Bagefter er det let at se, at i stedet for at gå vest om de sidste par pukler, skulle jeg være gået øst om, ned gennem lavningerne.
Post 3 ville jeg under normale omstændigheder have taget lige på, men der var ikke meget træning i at løbe lige i måsen på Ellen. Uheldigvis kunne den grøft nord for vejen ikke ses, så det var mere held end forstand at jeg fik drejet af i tide :)
Post 6 ser suspekt ud, men i modsætning til post 5 vidste jeg præcis hvor jeg var hele tiden.

Klubløb - Højengran (28/05/2015) Klubløb - Højengran (28/05/2015)