Klubløb - Tolne Skov (30/08/2015)
Map/area: Tolne Skov
Orienteringsbingo ... Var der nogen som fik pladen fuld?? :)
Jeg havde valgt den lange i dag, da det er den bane, hvor der er flest som ligger på nettet (= have et sammenligningsgrundlag). Havde dog på forhånd sorteret post 5-6-7 fra
Post1: Lod mig (atter engang) narre at, at en høj ikke nødvendigvis er det højeste sted ...
Post 2 og 3 gik planmæssigt (hvis ellers 3'eren havde været der). Post 4, heller ingen problemer. Hoppede derfra videre til post 8, hvor jeg åbenbart må have glemt alt om hvor mange skridt jeg tager når jeg begiver mig ud i at løbe. Fik dog hurtigt rettet ind.
Pligtskyldigt tilbage til post 3/9, men den var ikke dukket op i mellemtiden.
Post 10, tror jeg jeg har taget det optimale vejvalg (hører gerne andres mening). Gps'en har "hoppet" et par gange undervejs. Jeg forlod naturligvis ikke landevejen før stien stik mod nord!
Post 11 kunne jeg triumferende fortælle at jeg havde fundet, og mente også den var hvor den skulle være... Jeg er åbenbart lige så god til at læse kort som postudsætteren :) Her fik jeg også vækket et rådyr fra sin middagssøvn. 'Kæft jeg blev forskrækket, da den rejste sig 1 meter fra mig!!
Post 12: Jeg har aldrig været god til at navigere efter "hvid skov", hvilket også i denne situation fik mig til at gå ind i det skraverede, selv om kortet helt tydeligt viser en lettere fremkommelig vej.
Hide comments (3)
Jan : Jeg var næsten lige så "dygtig" som dig ved post11(51), men jeg fandt den ikke, skulle blot have været lidt længere østp
Maria : Næste gang jeg skal løbe i Tolne Skov, tager jeg ved lære af dig og krydser åen ved post 3/9, hvor du gjorde ;-)
Ole F.: Det var rart at se, at kontrol 51 var fejlplaceret. Det må derfor være udtryk for at du har en "fin" næse for postens placering - eller banelæggerens tankegang.
Post new comment

Klubløb - Tolne Skov (30/08/2015) Klubløb - Tolne Skov (30/08/2015)