Tversted klubløb (22/03/2015)
Discipline: Ekstra lang svær
Allerede ved post1 havde jeg problemer, havde forelsket mig i den forkerte høj.... og da jeg endelig havde fundet posten, kom der flere andre, der jo så fik den fuldstændigt forærende... deriblandt Kirsten, der garanteret aldrig ville have fundet den ellers!
Derefter gik det rimeligt, lige indtil post 19! Vi havde diskuteret vejvalget en del inden, og jeg endte selvfølgelig med at gøre noget andet end planlagt - lige på. Og det gik jo rigtigt fint... indtil jeg så skulle op på stien nord for skovvejen. Den opførte den sig i mine øjne helt forkert - nok pga nogle væltede træer. Og jeg endte med at gå ud ad en lille dyreveksel og endte på den utydelige sti. Det vidste jeg bare ikke! Ak ja, det tabte jeg en del på. Måtte have hjælp af bl.a Susanne...
BS : Din idé med at tage post 1 fra (syd-)vest tror jeg er helt rigtig og tidsbesparende; men man skal selvfølgelig læse kurverne og evt. tælle skridt hen ad grusvejen.
Kirsten : Vejvalget nord om til post 10 er du alene om, og lige netop denne post er rigtig sjov at se på wold of o ????????
Ann : Det vejvalg handlede jo mest om, at jeg kunne høre dig i det fjerne, og skulle væk i en fart. Slet ikke, hvad jeg havde planlagt..

Tversted klubløb (22/03/2015)