Divisionsmatch - Barrit Sønderskov (03/05/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Barrit Sønderskov
Én alvorlig "jeg-ved-ikke-hvor-jeg-er" (post2). Til sidst valgte jeg at gå mod syd indtil jeg ramte den store vej. Herfra fik jeg mig heldigvis hurtigt læst ind.
Én hjerneblødning (fra post7). Den kan ikke engang tilskrives en 180 graders...
Post 14-15, her måtte jeg kapitulere i det skraverede område pga. mit dårlige knæ :(
Trods et så miserabelt løb, - hvor "løb" er en kraftig omskrivning af de faktiske forhold - lykkedes det mig på uforklarlig vis alligevel at undgå sidstepladsen :o)
Hide comments (3)
Ann : Kan du huske, hvad der var din plan mod post 2? Jeg kan ikke helt se, du havde nogen ordentlig indikation af, hvor du gik ind fra stien
Ann : Dit udenomsvejvalg til post 6 er jeg til gengæld bange for, at jeg ikke selv ville have set - men, tror jeg, klart det hurtigste
Susanne: Ang. post 2 så var planen i hvert fald ikke at gå den vej jeg gik! Nu er det længe siden, og jeg har faktisk først set min rute umiddelbart før jeg lagde kortet op, men jeg mener at planen var at gå mere eller mindre lige på, og dermed skulle (burde) jeg kunne fange den store slugt med vådområdet, umiddelbart VNV for posten. Det tror jeg jo også jeg gør, i og med at jeg KOMMER til en slugt med vådområde, - det er bare den forkerte! Men det ved jeg desværre ikke da jeg står i suppedasen. Fejlen sker nok allerede da jeg kommer ud til vejen fra post 1. Der har jeg åbenbart troet jeg var gået direkte mod syd, og derfor skulle følge vejen et lille stykke.
Nu forstår jeg til gengæld hvorfor det føltes som om der var uendelig langt til vejen mod syd ... det var fordi der VAR uendelig langt derned!
Vejvalget udenom til post 6 er helt bevidst. Der skulle ikke mange overvejelser til før dén beslutning var taget.
Post new comment
Save

Divisionsmatch - Barrit Sønderskov (03/05/2015) Divisionsmatch - Barrit Sønderskov (03/05/2015)