Divisionsmatch - Rold Nørreskov (Rebild 2-dages) (06/09/2015)
Category: Konkurrence
Map/area: Rold Nørreskov
Organiser: Rold Skov OK
Discipline: D45 - Bane 3
Da jeg kom i mål var jeg egentlig ok tilfreds, indtil jeg hørte resultaterne fra de andre på samme bane.
Ingen "hvor pokker er jeg nu"-fejl undervejs, men jeg må bare sande at jeg ikke kan følge tempoet længere. Mest irriterende fejl sker ved post 2, hvor jeg overser 1-tallet i 21, og styrer den vej i forventning om at det er 2. posten! På vej mod post 3 sidder jeg fast i krattet, da jeg ikke fanger den utydelige sti. Ude i det fri igen bliver jeg yderligere forsinket af en anden løber som vil have hjælp til at læse sig ind på kortet. Jeg advarede hende mod at tage mine ord for gode varer, men det viste sig at jeg faktisk havde ret.
Vejen mod post 4 ser let ud. Uden om højen og ind til posten, men foden af højen viste sig at være noget værre kratværk og væltede træer, så jeg blev tvunget over højen i stedet. På vej mod 5 var jeg ved at miste koncentrationen ... og retningen. Derefter gik det slag i slag indtil post 19. Går faktisk op fra søen det rigtige sted, men kommer ikke langt nok ind i terræn. Går derfor tilbage og leder, hvilket er tåbeligt da cirklen jo helt klart viser, at posten IKKE skal være helt tæt på bredden. 19-20 bliver noget roderi. Kan ikke komme ud til den vej jeg vil pga. tæt læbælte, og da jeg når frem til den hvide skov på den sidste tredjedel glemmer jeg alt om kompaskurs og løber bare frem for at fange skisporet ... som viser sig at være en højdekurve ...tsk..tsk..
Ann : Du trænger bare til at komme ind på en "voksenbane", så er du kørende igen. Du konkurrerer jo med primært yngre modeller.
For der er da, som du siger, kun småbom. ....ellers må du jo bare sætte farten op ????

Divisionsmatch - Rold Nørreskov (Rebild 2-dages) (06/09/2015) Divisionsmatch - Rold Nørreskov (Rebild 2-dages) (06/09/2015)