Tversted Plantage, klubløb bane 2 (24-08-2017)
Catégorie: Træning
Carte/région: Tversted Plantage
Temps: 63:08
Den sydøstlige del af Tversted Plantage lagde skov til aftenens klubløb. Første gang jeg har løbet i det område. --- Det gav våde fødder, selv om banen blev gennemført inden aftenens regnvejr satte ind (specielt området ved post 11). --- Vejvalg fra post 2 til 3 var ikke oplagt. Måske havde det hurtigste været den lette, men lidt lange omvej "ud af kortet" mod NØ. Det var i hvert tilfælde lidt sejt at komme ad den vestlige linie. --- Lidt besvær med at finde lokaliteten for post 10. --- Havde ikke styr på positionen kort før post 14, så det gav lige et par hundrede meter ekstra løb på den store skovvej.
Montrer les commentaires (0)

Tversted Plantage, klubløb bane 2 (24-08-2017) Tversted Plantage, klubløb bane 2 (24-08-2017)