Ros og anerkendelse til klubben banelæggerteams.

Finn Rosenqvist har Aalborg Ok har sendt nedenstående julehilsen til OK Vendelboernes banelæggerteams.

"Jeg vil her op imod julen og nytåret gerne igen sige stor tak fordi jeg som ”løbemedlem”, på trods af Covid-19, har kunnet nyde en stribe af perfekte søndags-træningsløb. Det er fortsat en sand fornøjelse at komme i jeres klub og møde klubbens medlemmer. I laver hver eneste gang, og således også i dag (6.12), nogle fremragende baner, og jeres poster med emit, står knivskarpe. Jeg noterer mig også jeres evne til at få det bedste ud af hvert terræn, og ofte med meget udfordrende vejvalg. Det er fortsat, nu på 4 år, en stor glæde at møde op til jeres løb, og Ellen har givet mig lov til at smide 200 kr. for at være med igen i 2021. Det er den allerbedste måde at bruge 200 kr. på.

Glædelig jul og godt nytår til alle I  Vendelboere.

På gensyn

Finn Rosenqvist