Ellen og Ole Thomsen udnævnt til æresmedlemmer

oleellen

Ellen og Ole Thomsen blev på onsdagens generalforsamling udnævnt til æresmedlemmer.

Ole var i 1975 en af idémændene til at danne en orienteringsklub i Hjørring og lige siden klubbens start har Ellen og Ole varetaget utallige opgaver i klubbens 47-årige historie. Bestyrelsesposter, korttegning, stævneledelse, banelægning er blandt de mange kendte opgaver, men mest kendt er parret for altid at være hjælpsomme og imødekommende. Altid er de parate til at stille op, når nye idéer skal afprøves – og når der skal arrangeres stævner, store som små. De har også gjort sig gældende, og gør det fortsat, når der skal hentes medaljer hjem til klubben.

Ellen og Ole har været bærende kræfter i hele klubbens historie, og det ved udnævnelsen betonet at de to både er fundament og bærende søjler i OK Vendelboerne.

Stor tak til Ellen og Ole for den fornemme indsats gennem årene – og hjerteligt tillykke med udnævnelsen.