Butterfly i Tornby

1Til klubløbet den 23. juni vil der være indlagt butterfly på banerne - en ganske sjov form for banelægning, hvor deltagerne har tæt kontakt med hinanden.

Der vil være fælles start kl. 13.15. Ved henvendelse til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. inden den 20. juni, vil der være et kort med indtegnede baner klar til dig. Angiv, om du vil løbe svær, mellemsvær eller let bane.

Butterfly i Tornby den 23. juni.

Nej, der er ikke tale om Vesterhavssvømning, og heller ikke om krav til påklædning til Sankt Hans aften.

Inden for det sidste år har vi set, at banerne til de store konkurrencer er lagt ud, så der undervejs er lagt ekstra sløjfer ind, hvor man efter hver sløjfe vender tilbage til en post midt i sløjfen – ligesom en butterfly.

Til klubløbet i Tornby vil der blive lavet butterfly’s på banerne – både de svære og de lette baner. Og bare rolig, det er ikke svært! Tværtimod er det rigtig morsomt, da man altid har tæt kontakt med de andre løbere på banen.

På den lette bane er der én butterfly, mens der på mellemsvær og svær er indlagt to butterflys.

Løbet starter kl. 13.00, og for at gøre det rigtig sjovt, vil der være fælles start kl. 13.15. Det er naturligvis frivilligt, om du vil deltage i fælles start. Det er også muligt at starte, når det passer dig bedst mellem kl. 13.00 og 13.45.

Hvis du allerede nu ved, at du vil deltage i løbet den 23. juni, vil det være en stor hjælp, hvis du tilmelder dig inden den 20. juni på til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Angiv, om du ønsker at løbe let, mellemsvær eller svær bane. Så vil der være et kort med banen tegnet ind til dig, når du kommer.

Banelængderne er ca.:

Svær:                 6 km.