"Et skridt foran" vandt klubstafetten

Torben Breindahl, Axel Rømer og Lukas Szkobel vandt klubstafetten i Tversted den 29. september. De stillede op under navnet "Et skridt foran", hvilket skulle vise at holde. "Viking" holdet tog 2. pladsen og Team EKO 3. pladsen. "De Allerbedste" måtte se sig henvist til en 4. plads.bdc_0039

Se resultaterne her:Klubstafet resultater og billeder her: www.twonby.dk/Klubstafet2007

Fusk i tidstagningen?

Der er blevet spurgt om tidsberegningen for Mygdal Teglværk er foretaget korrekt Af resultatlisten fremgår det, at den samlede tid er større end summen af de individuelle tider. Overdommeren har undersøgt sagen hos stævnekontrollen, stævnelederen, funktionslederne for start, mål og beregning. Ingen af de ansvarlige kan på tilstrækkelig vis redegøre for procedurerne for tidstagning, og så sagen må derfor afsluttes med, at der ikke har været ordentlig styr på tidstagningen. Der ligger dog stadig fast at "Et skridt foran" fortjent har vundet årets stafet. Derom ingen tvivl.